Poradna Školní batohy


Autor: | Vloženo: 02.12.2018 000 09:19 | Témata: Poradna Školní batohy

Jak postupovat při reklamaci, kam vrátit špatně ušity školní batoh k výměně.

Jedná se o vánoční dárek, proto to spěchá.

  • Hana Dvorská

    Hana Dvorská

    3. prosince 2018

    Dobrý den,
    reklamovat výroběk musíte vždy tam, kde jste nakoupila - takže buď u prodejce internetového, od kterého máte doklad o koupi.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • DB.cz

    DB.cz

    3. prosince 2018

    Dobrý den, batoh můžete reklamova na kterékoliv naší kamenné prodejně, anebo ho můžete poslat poštou na adresu. AR-STAL, s.r.o., J.Valčíka 1544, Otrokovice 76502. Reklamaci vyřídíme v co nejkratším termínu. Hezký den, Marcela, detskeboty.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
  • 3. prosince 2018 - Oficiální zástupce obchodu BAGMASTER

    Dobrý den,

    výrobek prosím reklamujete tam, kde jste ho zakoupila - kamenný obchod, internetový prodejce.

    S pozdravem
    Zuzana Havlíková
    BAGMASTER s.r.o.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.